Nyhet

Har halvert fakturahenvendelsene

Mobilselskapet One Call har opplevd en halvering av antallet fakturaspørsmål fra kundene. Årsaken er den nye bransjenormen for mobilfakturaer.

<p>One call-sjef &Oslash;istein Eriksen hevder selskapet n&aring; spiser kirseb&aelig;rene til de store.</p>

One call-sjef Øistein Eriksen hevder selskapet nå spiser kirsebærene til de store.

Varog KervarecVarog Kervarec– Fagredaktør
26. aug. 2010 - 00:00
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Hvordan er det for en nyutdannet å starte i en stor teknologibedrift?
Les mer
Hvordan er det for en nyutdannet å starte i en stor teknologibedrift?
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra