Mobil

Har mistet 100.000 mobilabonnenter på ett år

Telenor fortsetter trenden med fallende kundetall, men klarer å hente mer penger fra hver kunde.

Mobilsjef Bjørn Ivar Moen i Telenor taper stadig kunder. De fleste kundene som forsvinner kommer fra en villet strategi om å få færre av de misnt lønnsomme kontantkortkundene.
Mobilsjef Bjørn Ivar Moen i Telenor taper stadig kunder. De fleste kundene som forsvinner kommer fra en villet strategi om å få færre av de misnt lønnsomme kontantkortkundene. Bilde: Marius Jørgenrud
Ida OftebroIda Oftebro– Redaktør for Digi.no og Inside Telecom
2. feb. 2017 - 08:38
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra