EPSI

Har spurt 1337 privatkunder i mobilmarkedet: – Bransjen må jobbe mer aktivt med samfunnsansvar

God kundeservice og positive verdier blir viktigere for privatkundene når kvaliteten på tjenesten i det store og hele er bra, viser Epsis ferske tall for mobilbransjen.

Illustrasjonsbilde.
Illustrasjonsbilde. Illustrasjonsfoto: Annika Byrde/NTB
Gi bort artikkelen
Kommenter
Heidi SævoldHeidi SævoldJournalist
11. okt. 2021 - 07:55
Les mer om:
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra