Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Logg inn
Abonner
Mobil
Håver inn på roaming
Norske teleoperatører sitter igjen med 2 av 3 utenlandskroner selv.
Gi bort artikkelen
Kommenter
Ole-Harald Nafstad
– Journalist
8. des. 2011 - 00:00
Mobil
telekom
Gi bort artikkelen
Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Ny i dag
IT-direktør
Senior IT-administrator
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra