InfoCare terminalleverandør for Norsk Tipping

Norsk Tipping har inngått en stor installasjons- og IT-servicekontrakt med InfoCare.

Norsk Tipping har valgt InfoCare som samarbeidspartner for utrulling av nye spillterminaler hos samtlige kommisjonærer. Avtalen innebærer totalansvar for logistikk, installasjon, brukeropplæring og service av over 4400 nye terminaler fordelt på omtrent 3850 kommisjonærer over hele landet. Avtalene har en totalverdi på omtrent 35 millioner kroner.

I perioden mars til august 2004 skal samtlige av dagens spillterminaler byttes ut. InfoCare får totalansvar for hele utrullingsprosjektet. Dette inkluderer logistikk, avhending av gammel terminal, klargjøring og installasjon av ny terminal samt brukeropplæring. Det er også inngått en treårs avtale om teknisk service på de nye terminalene.

- Kommisjonærenes terminal er Norsk Tippings viktigste verktøy for å skape inntekter, og en stabil og sikker drift av disse er avgjørende for både overskuddsmottakere, kunder og kommisjonærer. Derfor var landsdekkende tilstedeværelse, høy teknologisk kompetanse og konkurransedyktig pris de viktigste egenskapene vi så etter da Norsk Tipping skulle velge samarbeidspartner for installasjon og løpende service på de nye spillterminalene. InfoCare fyller disse kriteriene til fulle, og da selskapet i tillegg viste seg som innovativt og konstruktivt i anbudsprosessen, var valget gitt. Vi ser frem til et nært og godt samarbeid med InfoCare i de kommende årene, sier prosjektleder Bjørn Vidar Mathisen hos Norsk Tipping, i en pressemelding.

- Forhandlingene med Norsk Tipping har pågått siden i fjor høst og nå ser vi fram til å utnytte vår styrke som en landsdekkende totalleverandør av IT-service. Samarbeidet med Norsk Tipping er svært spennende og utfordrende for oss sier salgsdirektør Arild Nybø i InfoCare, i pressemeldingen.

InfoCare har totalansvar for hele utrullingsprosjektet.

Til toppen