Danske Bang & Olufsen hadde suksess med sitt første, store nettstunt: Det børsnoterte selskapet skriver i en pressemelding at de tusen anleggene som ble lagt ut på salg via hjemmesidene, ble raskt revet bort.
B & O tilbød bærbare stereoanlegg av typen "BeoSound 1" og de kom i en spesiell gulfarge hvor anleggene var merket med serienummer som viste plassen i produksjonsrekken. Salget skjedde lenge før anleggene kommer i butikkene, noe som skjer mot slutten av februar.
Altså valgte nettbrukerne å kjøpe anlegget uten å ha lyttet til det først.
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
Det gis ingen indikasjon på hvor mye det 6,5 kilo tunge kabinettet koster, men det virket ikke som om prisen var noe hinder for dem som virkelig er interessert i de danske musikkproduktene. Anleggene er kanskje best kjente for sine spesielle design.