Haive

Intellisearch satser internasjonalt og skifter navn til «Haive»

– Data omgjort til informasjon er en gullgruve, men virksomheters evne til finne gullet varierer veldig, sier det norske teknologiselskapet.

Administrerende direktør Lasse Ruud og COO Magne Eriksen i «Haive». Inntil i dag het de «Intellisearch», et navn de syns var blitt begrensende.
Administrerende direktør Lasse Ruud og COO Magne Eriksen i «Haive». Inntil i dag het de «Intellisearch», et navn de syns var blitt begrensende. (Foto: Heidi Sævold)
EKSTRA

– Data omgjort til informasjon er en gullgruve, men virksomheters evne til finne gullet varierer veldig, sier det norske teknologiselskapet.

Det norske selskapet Intellisearch har siden etableringen i 2004 levert bedriftssøketjenester til det norske markedet. Men mye har skjedd med hva som kan gjøres med store datamengder de siste 15 årene.

månedlig

Kr 235
Kr 59 per uke
Kjøp
Én måned gratis
Ubegrenset tilgang til tu.no og digi.no | Historisk arkiv: Teknisk Ukeblad fra 1854 til i dag | Rabatt på konferanser
 

Betal med Visa, MasterCard eller PayPal. Ved årlig periodisering tilbys også bedriftsfaktura.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på ekstra@tu.no
Til toppen