Nordmenns totale medieforbruk har stagnert. Og det er yngre mennesker, mellom 8 og 24 år, som er de flittigste forbrukerne. Det viser ferske tall fra MMI-undersøkelsen "Mediedøgnet", som kartlegger vår bruk av ulike typer medier gjennom et døgn, skriver Aftenposten.
Artikkelen fortsetter etter annonsen![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
annonsørinnhold
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
Nye PC-er visker ut forskjellene mellom fysiske og virtuelle møter