Selv om sko-leverandøren ser et stort potensial for online-annonsering, mener de at web har en lang vei å gå før før det vil tiltrekke et yngre publikum. Den "interaktive markedsdirektøren" Marvin Chow sier til Internet News at hovedmålgruppen på under-21 år ikke er de tyngste online-brukerne.
Chow savner den gunstige demografien som fjernsynet kan bidra med. Dessuten mener han at weben foreløpig ikke kan tilby det audio-visuelle bombardementet som annonsører kan få gjennom kommunikasjon i andre medier.
Reebok har fra begynnelsen av sin "webkarriere" vært opptatt av å undervise kundene om skoproduktene. Det er en av grunnen til at selskapet har valgt mikrotjenester som ligger under hovedforsiden og er fordelt etter ulike idretter.
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
For å kapre de yngre brukerne, prøver selskapet nå å få flere ungdommer på nettet gjennom å distribuere programdisketter til skoler og butikker.
Likevel tenker Reebok nokså tradisjonelt og lar markedsføringen på nett være identisk med den tradisjonelle markedsføringen på TV og i butikkene for å skape en helhet i budskapene.