Daglig leder Morten Evjen i Telehjelpen har jobbet i telekombransjen i en årrekke. Han har prøvd seg som egen mobiloperatør, og jobbet etter det i Happybytes, før han startet sitt eget selskap, som hjelper bedrifter med å navigere i telemarkedet.
MOBILABONNEMENT
Tre mobiloperatører beklager vilkår med bindingstid
Ifølge operatørene skyldes det hele surr fra deres side. Nå har to av operatørene endret vilkårene.

En glad gjeng fra Onecall kunne feire pris for beste kundeservice i 2019. Det spørs om avtalevilkårene deres ville vunnet dem nok en kundeservicepris, mener Morten Evjen i Telehjelpen. Kundeservicedirektør Kristian Vogt på bakken til høyre. Foto: Telia
Kommentarsystemet er deaktivert
Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.
