Problemer med SAS-app

Kunde hevder det var feil i appen – SAS ville først refundere, så ombestemte de seg

Kunden mener hun fikk beskjed i appen om at kjøpet ikke ble gjennomført. Senere oppdaget hun at billetten likevel var kjøpt og betalt. SAS mener feilen ikke ligger hos dem, og avviser tilbakebetaling.

Kunden mener hun fikk feilmelding i appen, men SAS mener hun burde sett at hun fikk bekreftelsesmail, og vil ikke refundere pengene.
Kunden mener hun fikk feilmelding i appen, men SAS mener hun burde sett at hun fikk bekreftelsesmail, og vil ikke refundere pengene. (Bilde: Airbus SAS, computer rendering by Fixion)
EKSTRA

Kunden mener hun fikk beskjed i appen om at kjøpet ikke ble gjennomført. Senere oppdaget hun at billetten likevel var kjøpt og betalt. SAS mener feilen ikke ligger hos dem, og avviser tilbakebetaling.

En SAS-kunde hevder at en feil i appen gjorde at hun fikk feilmelding under billettkjøp, men likevel ble belastet beløpet. 

månedlig

Kr 235
Kr 59 per uke
Kjøp
Én måned gratis
Ubegrenset tilgang til tu.no og digi.no | Historisk arkiv: Teknisk Ukeblad fra 1854 til i dag | Rabatt på konferanser
 

Betal med Visa, MasterCard eller PayPal. Ved årlig periodisering tilbys også bedriftsfaktura.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på ekstra@tu.no
Til toppen