FORBRUKERTEKNOLOGI

Kunde hevder det var feil i appen – SAS ville først refundere, så ombestemte de seg

Kunden mener hun fikk beskjed i appen om at kjøpet ikke ble gjennomført. Senere oppdaget hun at billetten likevel var kjøpt og betalt. SAS mener feilen ikke ligger hos dem, og avviser tilbakebetaling.

Kunden mener hun fikk feilmelding i appen, men SAS mener hun burde sett at hun fikk bekreftelsesmail, og vil ikke refundere pengene.
Kunden mener hun fikk feilmelding i appen, men SAS mener hun burde sett at hun fikk bekreftelsesmail, og vil ikke refundere pengene. Bilde: Airbus SAS, computer rendering by Fixion

En SAS-kunde hevder at en feil i appen gjorde at hun fikk feilmelding under billettkjøp, men likevel ble belastet beløpet. 

Kommentarer:

Vi har byttet system for artikkelkommentarer. For å opprette brukerkonto, registrerer du deg med BankID.