Debatt

Kundeservice og autoterrorister

– Jeg har opplevd alle mulige følelser i min kontakt med kundeservice den siste tida. Alt fra å forstå begrepet drapsinstinkt til total resignasjon. For så vidt både fra NextGenTel og Telenor, men her er det Telenor det handler om, skriver Håvard Fossen i denne kommentaren.

Håvard FossenHåvard Fossen– Journalist
27. juni 2006 - 00:00

Dette debattinnlegget gir uttrykk for skribentens meninger. Innlegg kan sendes til debatt@digi.no.

Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Hvordan er det for en nyutdannet å starte i en stor teknologibedrift?
Les mer
Hvordan er det for en nyutdannet å starte i en stor teknologibedrift?
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra