'Animal Planet'
Animal Planet er eid av Discovery Networks Europe og BBC. Markedsføringsbriefen er håndtert avOMD Ignition
Søren Rønning
Bilder fra kampanjen på Jernbanetorget i Oslo
- Som et medium selv, så forstår vi at det å være bevisst rundt hvordan vi bruker de ulike mediene, sier like mye som budskapet i seg selv. Vi følte at Animal Planet trengte et uttrykk utover konvensjonell reklame slik at kommunikasjonen kunne reflektere kanalen vår og tilføre ekstra verdi til våre kunder. Det er her OMD Ignition har vist at de har egenskaper som gjør at de kan skape "buzz" ved å finne møtepunkter mellom forbrukerne og merket, og på den måten hjelpe oss å styrke vårt tilbud til våre seere i hele den nordiske regionen, sier han i en pressemelding.
T-banekampanjen varer i to uker og sammenfaller med de første to ukene av utsendelsene fra Telenor om grunnpakkens kanalvalg. I tillegg vil Animal Planet bruke radio, trykte medier og andre mediekanal-alternativer eid av Telenor for en utvidet periode.