Bedriftsteknologi

Lokker kunder med gratis telefon

For å lokke til seg internettkunder før den forestående børsnoteringen velger Sense Communications nå å dekke telefonkostnadene til sine internettkunder de neste to ukene.

Frode Eriksen
13. des. 2000 - 15:00

Samtaletiden som gis bort gratis forutsetter både at kundene lar seg registrere som Sense-kunder og husker å benytte Sense sitt prefiks foran telefonnummeret. Dessuten gjelder tilbudet bare Sense Wave pluss-kunder. Selskapet har imidlertid automatisert påmeldingsrutinen slik at en kan ta i mot kunder via Internett.

- Julen nærmer seg, og vi vil markere det med et godt tilbud til både gamle og nye kunder, sier administrerende direktør i Sense Communications, Nadir Nalbant (bildet).

Sense lanserte Internett-oppkobling uten abonnementsavgift i august 1999 og har siden da knyttet til seg 140.000 Internett- og 100.000 mobilkunder i Norge og Sverige.

- Vi er sikre på at dette er en nyhet som våre kunder vil sette pris på, og vi forventer stor pågang på tjenesten, sier Nalbant.

Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.