Mobil

Mener billigoperatør lurer kundene

– Helt bakvendt praksis, mener Forbrukerombudet.

Nestleder Bente Øverli i Forbrukerombudet mener Xitos bestillingspraksis lurer kundene til å kjøpe noe de ikke har bestilt.
Nestleder Bente Øverli i Forbrukerombudet mener Xitos bestillingspraksis lurer kundene til å kjøpe noe de ikke har bestilt. Bilde: Forbrukerombudet
Ida OftebroIda Oftebro– Redaktør for Digi.no og Inside Telecom
6. mai 2015 - 12:53
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra