Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Logg inn
Abonner
Mobil
Mistet 24.000 mobilkunder i Norge
OPPDATERT: Fikk 6000 nye fiberkunder og 9000 nye på bredbånd via mobilnettet.
Administrerende direktør Petter-Børre Furberg i Telenor Norge mister mobilabonnenter, men holder på lønnsomheten.
Foto: Håvard Fossen
Gi bort artikkelen
Kommenter
Håvard Fossen
– Journalist
20. juli 2021 - 08:04
Bredbånd
Mobil
telekom
Gi bort artikkelen
Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.
Se flere jobber
Utvikler - digitale løsninger i utlendingsforvaltningen
Utlendingsnemnda (UNE)
Oslo
2. aug.
IT-direktør
Senior IT-administrator
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra