BEDRIFTSTEKNOLOGI

Nå kommer 3D-annonsene

Mer oppsiktsvekkende og mindre forstyrrende, lover norske Cxense.

Om det ikke akkurat blir helt slik, så kan det nye annonseformatet fra Cxense gi en viss 3D-opplevelse av produktene det annonseres for.
Om det ikke akkurat blir helt slik, så kan det nye annonseformatet fra Cxense gi en viss 3D-opplevelse av produktene det annonseres for. Bilde: Cxense
14. nov. 2014 - 06:54








Det er mange nettsteder som bruker varianter av dette










– Målet vårt med denne typen annonser er å få noe bevegelse i sidesynet, slik at man trekker blikket mot annonsen, uten at annonsen tar over hele siden eller er forstyrrende på en annen måte, forteller sjefsarkitekt i Cxense, Stein Danielsen, til digi.no. Annonsen holder seg i ro så lenge siden ikke beveges.

Stein Danielsen i Cxense forklarer hvordan den nye 3D-annonsen er laget. <i>Bilde: Cxense</i>
Stein Danielsen i Cxense forklarer hvordan den nye 3D-annonsen er laget. Bilde: Cxense

Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonse
Innovasjon Norge
På trappene til internasjonal suksess
På trappene til internasjonal suksess













Slik lages den




n undersøkelse



Les også:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
En tjeneste fra