BEDRIFTSTEKNOLOGI

NetCom forenkler prisene

Som en av sine siste beslutninger som konsernsjef i NetCom endrer Terje Christoffersen totalt på selskapets prisstruktur. De gamle abonnementsgruppene Fritid, Standard, Storbruker og Helår droppes til fordel for et volumbasert system.

Frode Eriksen
26. apr. 2001 - 10:42

Uansett når eller til hvilken mobiloperatør - eller hvor i Norge du ringer - blir prisen heretter den samme. NetComs priser er heretter knyttet til hvor mye kundene ringer. De som ringer mest betaler 99 øre per ringeminutt og en månedsavgift på 199 kroner, mens de som ringer minst betaler 1,99 per minutt og 69 kroner i fast månedsavgift.

I en overgangsfase kan dagens NetCom-kunder selv velge å beholde dagens prisplaner opplyser NetCom. Det skjer ingen endringer for selskapets kontantkortkunder.

- Vi ønsker å gjøre kundenes hverdag enda enklere. Med det nye prissystemet vet de alltid hva de betaler. Kundene trenger ikke lenger tenke på når det er billigst eller hvilket nummer de ringer til, sier administrerende direktør i NetCom, Terje Christoffersen.

Han slutter som konsernsjef i begynnelsen av mai og blir erstattet av Barbara Thoralfsson som kommer fra stillingen som konsernsjef i Midelfart.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.