digi.no
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
– Vi har vår egen ChatPwC som kjører lokalt. Vi deler derfor ingen informasjon ut av huset
IKT-Norge
Thomas Hylland EriksenJan KjærstadErlend Loe,
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonse
Store muligheter for norsk design i USA
Aschehoug og Gyldendal er blant selskapets største kunder, men Lauritzsen vil likevel ikke karakterisere konsulentene og selskapet som "kulturkonsulentselskapet".
- Vi satser på forretningsområdene e-læring og mobilt Internett og regner oss som et kommunikasjonsselskap som benytter teknologi som hjelpemiddel, sier han og tror at utrenskningen i resten av bransjen vil fortsette utover høsten:
- For å være brutalt ærlig, er den depressive tilstanden vi nå opplever innen nettbransjen en veldig riktig trend. Det får kundene til å vurdere lønnsomheten og sunnheten i prosjektene i større grad enn før, noe som gjør at det blir tilnærmet en normalsituasjon i markedet etter hvert, mener han.