RESULTATERFINANS

Never.no tjener penger

Overskuddet var forsvinnende lite for daglig leder Lars Laurtizsen (bildet), men det unge nettkonsulentselskapet, med kjendiser som Thomas Hylland Eriksen på laget, er godt i gang.

22. aug. 2001 - 11:28
Never.no

Lars Lauritzsen





digi.no

IKT-Norge

Thomas Hylland EriksenJan KjærstadErlend Loe,
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonse
Innovasjon Norge
Store muligheter for norsk design i USA
Store muligheter for norsk design i USA
Arne Berggren.

Aschehoug og Gyldendal er blant selskapets største kunder, men Lauritzsen vil likevel ikke karakterisere konsulentene og selskapet som "kulturkonsulentselskapet".


- Vi satser på forretningsområdene e-læring og mobilt Internett og regner oss som et kommunikasjonsselskap som benytter teknologi som hjelpemiddel, sier han og tror at utrenskningen i resten av bransjen vil fortsette utover høsten:

- For å være brutalt ærlig, er den depressive tilstanden vi nå opplever innen nettbransjen en veldig riktig trend. Det får kundene til å vurdere lønnsomheten og sunnheten i prosjektene i større grad enn før, noe som gjør at det blir tilnærmet en normalsituasjon i markedet etter hvert, mener han.

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.