NETTANNONSER

Nordmenn har blitt mindre negative til nettannonser

Dermed er det også færre enn tidligere som bruker annonseblokkering.

Store mengder nettannonser kan være plagsomt, men om det er verre enn reklame i den fysiske verdenen, kan nok diskuteres. Bildet er fra Times Square i New York.
Store mengder nettannonser kan være plagsomt, men om det er verre enn reklame i den fysiske verdenen, kan nok diskuteres. Bildet er fra Times Square i New York. Illustrasjonsfoto: Wikimedia/Oto Godfrey (GNU Free Documentation License)
Harald BrombachHarald BrombachNyhetsleder
20. aug. 2020 - 10:00

Danske AudienceProject gjennomførte i andre kvartal i år en undersøkelse om nettannonser og annonseblokkering i flere land, inkludert Norge. I alt har mer enn 14.000 personer svart på spørsmålene. 

Share icon
Del

Kommentarsystemet er deaktivert

Kommentarsystemet leveres av en ekstern leverandør, og kan ikke lastes inn uten at informasjonskapslene er aktivert. Endre dine Personvern/cookies innstillinger for å aktivere kommentering.