Kortnytt

Norsk reklamefilm får fart på nedlastinger

Reklamefilm på oppdrag fra Oslo Børs er på under ett døgn spredt i 21 land med over 1800 nedlastinger.

30. aug. 2006 - 13:04

Harpun har laget film på oppdrag fra Oslo Børs.

- Ideen er utarbeidet av to gamle travere i reklamebransjen, Simon Oldani og Espen Aarbakke, som har tuffet blink med konsepter innenfor bank og finans tidligere, sier konsulent Martin Devold Soknes i Harpun.

Filmen er humoristisk og er ikke laget for TV, men er sendt elektronisk til et begrenset antall meglere i London. Det har resultert i spredning til 21 land på under ett døgn og mer enn 1800 nedlastinger.

- Dette er bedre enn forventet og viser hvilket sterkt medie Internett og e-post er blitt, sier Simon Oldani, Espen Aarbakke Johnsen og Martin Devold Soknes, som står bak ide og konsept.

Filmen er laget for å skaffe oppmerksomhet om OBX, en indeks der man handler derivater på Oslo Børs.

Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra