Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Logg inn
Abonner
Mobil
One Call og Viasat best på kundeservice
– One Call scorer ekstremt høyt på serviceinnstilling, sier Kantar TNS.
En glad gjeng fra Onecall feirer pris (Kundeservicedirektør Kristian Vogt på bakken til høyre). Foto: Telia.
Gi bort artikkelen
Kommenter
Ida Oftebro
– Redaktør for Digi.no og Inside Telecom
1. feb. 2019 - 07:53
Bredbånd
Mobil
telekom
Gi bort artikkelen
Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.
Se flere jobber
Fra usikker student til ombruksrådgiver i bærekraftig byggebransje!
Les mer
Lead Data Engineer
Vi søker systemutvikler og UX-designer
Transportanalytiker
Økonomi- og administrasjonssjef
Informasjonsarkitekter
En tjeneste fra