FORBRUKERTEKNOLOGI

Phonzo slått ut av ISP

Både nettstedet og telefonitjenesten til nystartede Phonzo ble fredag slått ut av samme feil.

1. juli 2005 - 14:11

- Vi vet den er nede, men vet ikke hva det skyldes, sier Pål-Vidar Lundquist, administrerende direktør i Phonzo.

Fredag forsvant plutselig både telefonitjenesten og selskapets websider. Phonzo tilbyr telefoni via en PC-klient og skal konkurrere med IP-telefoni-leverandørene og Skype.

Lundquist henviser til teknisk sjef Agnar Aars, som er langt fra fornøyd med situasjonen.

- Vi har problemer med internettaksessen, en tjeneste vi kjøper av Labs2 i Sverige. Den er nede og da forsvinner både tjenesten og nettsiden, sier han.

Dette er absolutt ikke slik han ønsker seg situasjonen, understreker Aars. Men i øyeblikket er det lite han kan gjøre.

- Jeg sitter og venter på tilbakemelding. De har identifisert problemet og jobber med det. Dette er ytterst beklagelig, sier han.

Nettsiden og tjenesten kom opp igjen rundt halv tre fredag.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.