Onsdag 8. oktober
Strategi - Key Notes
11:00-11:10 Åpning - medier og tele i samspill og konflikt.Ordstyrer Arne Joramo, Teleavisen
11:10-11:30 Politikk for ny mediehverdag Olemic Thommesen,
medietalsmann Høyre
11:30-11:50 Rikt innhold på Internett - Glade kunder på 3 skjermer Executive Vice President and
Head of Telenor Nordic Operations
Telenor Morten Karlsen Sørby
11:50-12.10 "The winner takes it all" Strategidirektør Mikal Rohde,
Schibsted ASA
12:10-12:30 Pengestrøm og mobilstrategi Adm. direktør Stig Eide Sivertsen,
Opplysningen 1881.
12:30-12:50 Mørke skyer og lyse punkter Medieforsker HiO,
Arne H. Krumsvik
12:50-13:10 A-pressens digitale strategiKonserndirektør
Thor Gjermund Eriksen
13:10-13:30 Digital strategi for lokale medier Konserdirektør Stig Finslo,
Edda Media
13.30-13.50 Paneldebatt Pause - Kaffe Kampen om rettighetene
14.10-14.20 Tele og media i kamp om innholdetOrdstyrer Trond Hovland,
New Media Network.
14:20-14:40 Fotball for ny mediehverdagNils Røine, leder Norsk Toppfotball
14:40-15:00 Bredt bredbånd og digital TV, nye konkurranseflater Jon Nørstebøen, Mediestrateg og
Partner i Saga Corporate Finance
15:00-15:20 Rammebetingelser ved salg av viktige sportsrettigheterArve Føyen, leder Føyen ANS Pause - kaffe - servering
15.50-16.10 Lyses fotballstrategiEirik Gundegjerde,
adm. direktør Lyse Tele
16.10-16.30 Gir lisensen muskler til rettighetskjøp? Mediesjef NRK, Øyvind Lund
16.30-16.50 TV2 -taper eller vinnerRedaksjonssjef Håvard Myklebust
16.50-17.05 Paneldebatt: Hva skal betale for underholdningen? - Strømpenger, telefonpenger eller lisenspenger?