TELEMEDIA

- Reklame i apper verdt milliarder

Richard Kastelein mener TV-reklamen er død, og at annonsørene snart vil se seg om etter andre kommunikasjonskanaler.

<p>Den tradisjonelle TV-tittingen sl&aring;ss om oppmerksomheten med andre plattformer og kommunikasjonskanaler. Det vil f&aring; betydning for pengestr&oslash;mmen, mener Richard Kastelein.</p>

Den tradisjonelle TV-tittingen slåss om oppmerksomheten med andre plattformer og kommunikasjonskanaler. Det vil få betydning for pengestrømmen, mener Richard Kastelein.

Gi bort artikkelen
Kommenter
Ida Oftebro
1. okt. 2012 - 00:00
Les mer om:
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra