
Det var under gårsdagens fremleggelse av regnskapet for første halvår Schibsted-sjef Kjell Aamot uttalte at "Internett på sikt helt vil overta rubrikkmarkedet fra avis".
Bakgrunnen for uttalelsen er en eksplosiv vekst de siste månedene for nettrubrikksatsingen Finn.no. De gamle tapsslukene på nett er med andre ord i ferd med å bli viktige inntektskilder for Schibsted, skriver digi.nos søsterpublikasjon Propaganda.
Alt om Schibsted-tallene finner du i denne Propaganda-artikkelen.
Les også:
- Oslo-aviser tapte 103,3 mill. i cyberspace i fjor
- VG Nett med millionoverskudd i andre kvartal
- VG Nett tapte 14,3 millioner i fjor
- Fryktelig smell for Aftenposten Multimedia
- TV 2 Interaktiv storsatser på rubrikk etter plussresultat
- A-pressen og Orkla lager FINN-versjon
- Dagbladets nettselskap tapte 31,1 millioner i fjor
- Dagens Næringslivs nettutgave må doble inntektene