- Det er et problem at det er for få kvinner på nettet. Vi prøver med dette å få oppmerksomhet rundt temaet. Kvinner som handler på nett representerer et stort inntektspotensial. Vi har blant annet ansatt kvinnelige innkjøpere som kjøper inn kvinnelige produkter. Kvinner styrer mye av innkjøpene i familiene, så det er dumt at de ikke får være med på dette, understreker markedssjef i CoShopper, Odd Ivar Tømmervold.
CoShopper satser på et samarbeid med en portal som retter seg mot kvinner, Fashionnet. Framstøtet mot kvinner er tenkt å skaffe CoShopper flere kunder, mer trafikk til Fashionnet, samt få flere kvinner på nett.
- Vi vil føre dialog med kvinner for blant annet å sikre at de produkter kvinner vil ha, er tilgjengelige på CoShopper. De kvinner som ikke er på nettet, skjønner ikke hva de kan bruke nettet til, derfor har vi tenkt å ha resursspersoner som kan demonstrere nettet, vi må få dameblader til å skrive om kick-off'et. Vi har også planer om å avholde kurs i nettbruk, sier Tømmervold. | Mer om ... |
Artikkelen fortsetter etter annonsen![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
annonsørinnhold
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
Nye PC-er visker ut forskjellene mellom fysiske og virtuelle møter
Lillian Iversen
Webmill