- Det er et problem at det er for få kvinner på nettet. Vi prøver med dette å få oppmerksomhet rundt temaet. Kvinner som handler på nett representerer et stort inntektspotensial. Vi har blant annet ansatt kvinnelige innkjøpere som kjøper inn kvinnelige produkter. Kvinner styrer mye av innkjøpene i familiene, så det er dumt at de ikke får være med på dette, understreker markedssjef i CoShopper, Odd Ivar Tømmervold.
CoShopper satser på et samarbeid med en portal som retter seg mot kvinner, Fashionnet. Framstøtet mot kvinner er tenkt å skaffe CoShopper flere kunder, mer trafikk til Fashionnet, samt få flere kvinner på nett.
- Vi vil føre dialog med kvinner for blant annet å sikre at de produkter kvinner vil ha, er tilgjengelige på CoShopper. De kvinner som ikke er på nettet, skjønner ikke hva de kan bruke nettet til, derfor har vi tenkt å ha resursspersoner som kan demonstrere nettet, vi må få dameblader til å skrive om kick-off'et. Vi har også planer om å avholde kurs i nettbruk, sier Tømmervold. | Mer om ... |
Lillian Iversen
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Automatisering av boliglån: – For noen år siden en drøm. Nå er det virkelighet
Webmill