Her kan likesinnede og personer med samme interesse diskutere, prate og flørte uten å avsløre sin identitet. Samtidig kan brukerne også invitere kjente til å delta i rommet, og Schibsted Telecom vil dynamisk opprette praterom og mobile møteplasser med temaer som for eksempel sportsbegivenheter, festivaler og interesser.
Tjenestene skal i første omgang intensivt markedsføres gjennom Schibsted Telecoms partner-nettverk og på Schibsteds egen portal, Inpoc. Per Einar Dybvik, Schibsted Telecom sier at de valgte Colibria på grunn av det han kaller for selskapets forståelse for behovene i sluttbrukermarkedet og fleksibiliteten i produktet.
Schibsted Telecom lanserte nylig også et system som lar brukerne sende huskelapper og informasjon fra Internett til seg selv og andre mobilbrukere, basert på lisensering av et system som gjør dette mulig fra amerikanske Pocketthis.com for eksklusivt bruk i Norge og Sverige.
Colibria leverer produkter knyttet til mobilt Internett som Mobil Instant Messaging, Chat og Community løsninger. Administrerende direktør Oddleif Westby, sier at de mobile tjenester som kommer til bli mest brukt i de neste 2 årene er tjenester som tilrettelegger for kommunikasjon mellom mennnesker.