Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Logg inn
Abonner
Telenor
Sigve Brekke: Ingen planer om flere nedbemanninger i Telenor
Vi har ingen planer som tilsier flere nedbemanninger, sier Telenors konserndirektør.
Telenor har ingen planer om ytterligere nedbemanning, sier konsernsjef Sigve Brekke.
Foto: Kristoffer Nyblin Kaspersen/NTB
Gi bort artikkelen
Kommenter
Per Helge Seglsten
– Journalist
6. feb. 2023 - 07:35
telekom
Telenor
Gi bort artikkelen
Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Industrial Penetration Tester
Head of Business Technology & Digital Transformation
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra