Mobil

Skryter av Telenors digitale kundebehandling

– Telenor er best i Norge på digital kundeinteraksjon, skriver konsulentselskapet Bearingpoint og roser telegiganten opp i skyene.

I september 2016 sto konsernsjef Sigve Brekke på en scene i Drammen og sa at Telenor skal bli i verdensklasse på data-analyse. Resultatene av arbeidet begynner i dag å vise seg, og analysene utgjør ett av flere virkemidler når selskapet digitaliserer sin kundebehandling.
I september 2016 sto konsernsjef Sigve Brekke på en scene i Drammen og sa at Telenor skal bli i verdensklasse på data-analyse. Resultatene av arbeidet begynner i dag å vise seg, og analysene utgjør ett av flere virkemidler når selskapet digitaliserer sin kundebehandling. Bilde: Varog Kervarec
Varog KervarecVarog Kervarec– Fagredaktør
8. nov. 2018 - 08:16
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra