MOBIL

Skryter av Telenors digitale kundebehandling

– Telenor er best i Norge på digital kundeinteraksjon, skriver konsulentselskapet Bearingpoint og roser telegiganten opp i skyene.

I september 2016 sto konsernsjef Sigve Brekke på en scene i Drammen og sa at Telenor skal bli i verdensklasse på data-analyse. Resultatene av arbeidet begynner i dag å vise seg, og analysene utgjør ett av flere virkemidler når selskapet digitaliserer sin kundebehandling.
I september 2016 sto konsernsjef Sigve Brekke på en scene i Drammen og sa at Telenor skal bli i verdensklasse på data-analyse. Resultatene av arbeidet begynner i dag å vise seg, og analysene utgjør ett av flere virkemidler når selskapet digitaliserer sin kundebehandling. Bilde: Varog Kervarec
Gi bort artikkelen
Kommenter
Varog KervarecVarog KervarecFagredaktør
8. nov. 2018 - 08:16
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.