IT-AkademietRedd Barna
Les om sakene her:
Redd Barna krever ny kampanje etter annonsejuks
Spray-ansatt jukset med to annonsekampanjer
Avslører annonsesvindel på stort nettsted:
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
Ikke kast bort tiden på dårlige løsninger for videomøter
- Vedkommende sa opp sin stilling i Spray Network AS og vandret ut av døren for siste gang klokken 11. Vi beklager på vegne av selskapet og vi beklager overfor bransjen og annonsørene at dette har skjedd, men understreker at det kun er én person dette dreier seg om, sier han og legger til at de har lagt en plan for å gjenopprette tilliten.
Spray har kontaktet annonsørene per telefon, og sender brev til samarbeidspartnere, inkludert medieformidlere. Dessuten opplyser Strengen at interne kontrollrutiner og kontroll av NetGravity-rapportene som gir oversikt over annonsetrafikken skjerpes for fremtiden.