Startet med Hadoop og Microsoft HDInsight: – Big data-programmet vårt har vært veldig pragmatisk

Matvareselskapets pragmatiske tilnærming til big data-arbeidet resulterte i raske resultater og funksjonelle prototyper – men det kostet på andre fronter.

Illustrasjonsfoto.
Illustrasjonsfoto. (Foto: Colourbox)
EKSTRA

Matvareselskapets pragmatiske tilnærming til big data-arbeidet resulterte i raske resultater og funksjonelle prototyper – men det kostet på andre fronter.

  • dataanalyse

Forskere hos matvareselskapet Chr. Hansen jobber med alt fra fargestoffer til melkeerstatning. Og for å løse oppgavene rundt dette, trenger de å få samlet inn, transformert og analysert store mengder data.

månedlig

Kr 235
Kr 59 per uke
Kjøp
Én måned gratis
Juletilbud: 700 kr i rabatt første år. Som Ekstra abonnent får du tilgang til 45 eksklusive saker hver uke.
* Tilbud og kampanjer kan ikke kombineres med andre rabatter.
Ubegrenset tilgang til tu.no og digi.no | Historisk arkiv: Teknisk Ukeblad fra 1854 til i dag | Rabatt på konferanser
 

Betal med Visa, MasterCard eller PayPal. Ved årlig periodisering tilbys også bedriftsfaktura.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på ekstra@tu.no
Til toppen