Dataanalyse

Tar i bruk dataanalyse – men de færreste måler om de lykkes. – Du lurer deg selv, sier ekspert

Analyseprosjektene kan være gode nok, men hvis ikke verdien blir vurdert, får du ikke bedriften til å bli mer datadrevet.

Illustrasjonsfoto.
Illustrasjonsfoto. (Foto: Colourbox)
EKSTRA

Analyseprosjektene kan være gode nok, men hvis ikke verdien blir vurdert, får du ikke bedriften til å bli mer datadrevet.

  • dataanalyse

Å gjøre ting smartere, billigere og mer effektivt. Verdien av dataanalyse er forlokkende. Men mens mange analyseavdelinger kanskje har god oversikt over hvor godt én algoritme klarer seg i forhold til en annen, er det de færreste som noensinne skaffer seg et mål på hvor mye bedriften får ut av analyseprosjektene.

månedlig

Kr 235
Kr 59 per uke
Kjøp
Én måned gratis
Juletilbud: 700 kr i rabatt første år. Som Ekstra abonnent får du tilgang til 45 eksklusive saker hver uke.
* Tilbud og kampanjer kan ikke kombineres med andre rabatter.
Ubegrenset tilgang til tu.no og digi.no | Historisk arkiv: Teknisk Ukeblad fra 1854 til i dag | Rabatt på konferanser
 

Betal med Visa, MasterCard eller PayPal. Ved årlig periodisering tilbys også bedriftsfaktura.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på ekstra@tu.no
Til toppen