Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Logg inn
Abonner
telekom
Telenor mistet 16.000 norske mobilabonnenter i andre kvartal
Men Sigve Brekke melder om vekst både i Norden og Asia.
Telenors konsernsjef Sigve Brekke er fornøyd med konsernets andrekvartalsresultater, som legges fram i dag.
Foto: Stian Lysberg Solum
Gi bort artikkelen
Kommenter
Per Helge Seglsten
– Journalist
18. juli 2024 - 07:16
telekom
Telenor
Gi bort artikkelen
Kommentarer
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.
Se flere jobber
Fra usikker student til ombruksrådgiver i bærekraftig byggebransje!
Les mer
IT-direktør
Senior IT-administrator
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra