TV 2 har doblet prisen til Get på fire år

Men de mener likevel at Telia (Get) betaler godt under snittet. TV 2 argumenterer med at norsk redaksjonelt innhold koster og at prisen har vært kunstig lav.

Organisasjons- og kommunikasjonsdirektør i TV 2, Sarah Willand, påpeker at selv om Telia betaler mer enn før, så betaler de 20 prosent under snittet i markedet.
Organisasjons- og kommunikasjonsdirektør i TV 2, Sarah Willand, påpeker at selv om Telia betaler mer enn før, så betaler de 20 prosent under snittet i markedet. Foto: Eivind Senneset
Sebastian Storvik– journalist
9. juli 2020 - 07:49
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra