Juss og samfunn

TV 2 med sans for Art of Taste

TV 2 går inn på eiersiden i Espen Agdesteins matselskap, Art of Taste og vil bidra med markedsføring i millionklassen for nettstedet.

16. jan. 2002 - 11:30

Espen Agdestein (bildet) startet selskapet Art of Taste allerede i 2000, men kom ikke på nett før i november 2001.

Konsulentselskapet Made4net var svært involvert i oppbyggingsfasen og nå har nettstedet inngått en avtale med TV 2 og TV 2 Interaktiv.

Agdestein sier i en pressemelding at han ser samarbeidet med TV 2 som et viktig ledd for å tilgjengeliggjøre Art of Taste for den mat- og
vininteresserte forbruker.

- Partnerskap med etablerte store aktører er et avgjørende suksesskriterium for aktører som satser i elektroniske mediekanaler, hevder han.

Samarbeidet ut på at Art of Taste vil benyttes som plattform for integrasjon av TV 2s eget mat- og drikkerelaterte innhold. Dette, sammen med Art of Tastes eksisterende innhold, vil for de nærmeste to årene utgjøre TV 2.nos tilbud til mat- og vininteresserte.

I samarbeidet ligger også at TV 2 vil bidra med markedsføring av Art of Taste til en verdi av 1,3 millioner kroner. TV 2 vil i løpet av avtaleperioden oppnå en eierandel i Art of Taste tilsvarende seks prosent av dagens antall aksjer.

Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra