EPSI

Undersøkelse: Bedriftskundene opplever mobilselskapene som likere enn noen gang

Mobilnettet er bedre enn noen gang, og kvaliteten på mobiltjenestene er gode. Da blir det også en utfordring for mobilselskapene å klare å skille seg ut, ifølge Fredrik Høst i Epsi.

Historisk utvikling av kundetilfredshetsindeksen i privatmarkedet og bedriftsmarkedet i Norge. Generelt sett har bransjer og bedrifter med en kundetilfredshetsskår under 60 store vanskeligheter med å motivere kundene til å bli, mens resultater over 75 peker på en sterk relasjon mellom leverandør og kunde, ifølge Epsi.
Historisk utvikling av kundetilfredshetsindeksen i privatmarkedet og bedriftsmarkedet i Norge. Generelt sett har bransjer og bedrifter med en kundetilfredshetsskår under 60 store vanskeligheter med å motivere kundene til å bli, mens resultater over 75 peker på en sterk relasjon mellom leverandør og kunde, ifølge Epsi. Foto: Epsi Norge
Gi bort artikkelen
Kommenter
Heidi SævoldHeidi SævoldJournalist
11. okt. 2021 - 07:57
Les mer om:
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra