Resultaterfinans

Ut med Telebutikken, inn med Netcom

Samkjøring av nett og fysisk butikk skal gi «kundeopplevelse i verdensklassen».

11. apr. 2011 - 09:32

TeliaSonera-eide Telebutikken skifter navn til Netcom og etableres som landsdekkende salgs- og servicepunkt for Netcoms kunder, heter det i en pressemelding.

Salgsdirektør Kristian Renaas i Netcom forklarer endringen med at kravene til kompetanse og veiledning i butikk øker i tråd med en eksplosiv økning i salg av smarttelefoner. Kundene ønsker både kjapp ekspedering og gode råd. Derfor innføres et nytt konsept, tuftet på godt samspill mellom web, fysisk butikk, kundesenter og sosiale medier.

– Du skal kunne kjøpe telefonen i nettbutikken vår, hente den i Netcom-butikken på Stjørdal en time senere og få hjelp til å sette den opp der og da, sier Renaas.

De nye butikkonseptene rulles ut før sommeren. I løpet av første halvår vil 55 Netcom-butikker være etablert over hele landet.

– Det handler om kundeopplevelse. Netcom har klare ambisjoner om å gjøre dette til et av våre fremste konkurransefortrinn, sier Renaas.

Det skal til sammen etableres 55 Netcom-butikker i 36 byer og tettsteder: Arendal, Asker, Bergen, Bodø, Drammen, Halden, Hamar, Haugesund, Horten, Hønefoss, Jessheim, Kongsvinger, Kristiansand, Kristiansund, Larvik, Lier, Lørenskog, Madla, Molde, Moss, Oslo, Porsgrunn, Sandnes, Sandvika, Sarpsborg, Ski, Skien, Stavanger, Steinkjær, Stjørdal, Straume, Strømmen, Tromsø, Trondheim, Tønsberg og Ålesund.

Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra