Vi blir aldri rastløse nok

Jeg er av den tro at vi ikke kommer til å være rastløse NOK for reklame/medie-bransjen, mener Raymond Johansen, nordlending i trønderbyrået extend as.

Jeg er en rastløs mediebruker og nordlending som banner litt oftere enn deg, Herman Berg.

Les kommentaren her:


Fremtidens mediebruker er lojal som bare f...

Jeg har vært rastløs som faen, men på område etter område blir jeg på "nettet" et vanedyr. Først ble jeg lojal mot Andresen Data på nett for deres service var uovertruffen, så fant jeg digi, så kom Amazon som forøvrig den dag i dag vet hvilke bøker som interesserer meg.

Deretter ble jeg sikker på at jeg ikke skal lese Adresseavisen på nett fordi den er så dårlig.

Kvalitet og service vinner hver gang. Det vil etterhvert komme flere aktører som skjønner dette konseptet og vi vil bli enda mer lojale. Vi blir altså ikke rastløse nok til at markedskommunikasjon som blir drømt opp og gaffelskrevet av et reklamebyrå kommer til å treffe oss!

Dermed:

  • E-(søppel)post går rett i sylinderarkivet (ved hjelp av filter)
  • Postkassen min står rett på siden av en stor søppelboks
  • Fjernkontrollen flytter meg ubønnhørlig til der hvor innhold, ikke reklame, befinner seg.
  • Redaktøren i mitt favorittprogram kommer til å sende meg en melding til min WAP-enhet 10 minutter før programstart, fordi jeg vil det.
  • Jeg pusser tenna rett etter at jeg har tatt på linsene. Når jeg neste gang kjøper en mobil, kjøleskap, stereo etc vil jeg gå til en enkel webside i butikken eller hjemme å registrere min e-post adresse. Deretter får jeg så god oppfølging at jeg for godt kjøper fra samme leverandør neste gang, (hvis noen blir så smart med noe så enkelt.)

    Produktsjef

    Raymond Johansen, extend as

Til toppen