–Dette er litt dystopisk, sier KI-forsker Inga Strümke.
Digitaliseringsminister Karianne Tung mener Norge allerede har et regelverk som beskytter godt mot ulovlig overvåkning.
Foto: Arash A. Nejad
Arash A. Nejad
Du må være innlogget hos Ifrågasätt for å kommentere. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto. Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn.