Annonsørinnhold fra  
Advertiser company logo

Slik skaper du sømløse digitale opplevelser raskere

Del

 Med low code-løsninger som MuleSoft kan du enkelt integrere systemer og samle data på ett sted, uten behov for utviklerkompetanse. 

– Det er bedre å nesten ha rett, enn å ta helt feil, innleder Strategic Client Architect i MuleSoft, Kim Næss, før han legger til:

– Sitatet tilhører økonomen John Maynard Keynes. Han hadde kanskje rett i det for 100 år siden, men er det greit for deg at virksomheten din tar beslutninger som er nesten riktige i dag?

I en sesjon under Salesforce Live, som du nå kan se som webinar, demonstrerte han og flere MuleSoft-eksperter hvordan du enkelt kan integrere systemer i og utenfor virksomheten, for å tilgjengeliggjøre og samle informasjon, og skape sømløse digitale opplevelser raskere. 

MuleSoft integrerer alle applikasjoner, alle data eller datakilder. Mulesoft og Salesforce, begge globale ledere innen sine felt, akselererer sine kunders digitale transformasjon.

Når Mulesoft benyttes sammen med Salesforce plattformen gir det salg, kundeservice og markedsavdelingen 360-graders oversikt over kunderelasjoner, i tillegg til analyse og applikasjonsutvikling. 

– I dag ønsker vi å ta best mulige beslutninger, og vi ønsker å ta dem i sanntid. Da trenger vi tilgang til informasjon i sanntid – både i og utenfor virksomheten. Det hjelper Salesforce og MuleSoft deg med, forteller Næss.

Må tenke modulært for å være tilpasningsdyktig

I sesjonen trekker Næss frem begrepet «Composable thinking». 

– «Composability» høres svevende ut, men kan på norsk beskrives som byggeklosser. Det handler om å være smidig og tilpasningsdyktig, enten det gjelder bedriften din, teknologi eller data. At noe er «composable» vil si at du kan justere på det, samtidig som driften går som normalt.

Han mener virksomheter må anerkjenne at endringer er den nye normalen.

– Pandemi og krig er begge aktuelle eksempler på hendelser som har skapt endringer vi må ta hensyn til. Reguleringer eller en ny konkurrent på markedet er andre eksempler. Når vi snakker om «composability» snakker vi om evnen til å klare å tilpasse seg disse endringene. For å mestre risikoen for endring må vi tenke modulært, og det er her MuleSoft kommer inn i bildet.

Med MuleSoft kan virksomheten enkelt samle data i og utenfor Salesforce-plattformen, og gjøre den tilgjengelig i en hvilken som helst app eller system. Det gjør det enklere å omstille virksomheten når det trengs. 

Trenger ikke å kunne koding

Du er ikke avhengig av kompetanse på verken integrasjoner, koding eller API-er for å få fullt utbytte av MuleSoft.

– Målgruppen er ikke integrasjonseksperten eller utvikleren. Målgruppen for MuleSoft er den som administrerer Salesforce-plattformen eller driften i virksomheten din, sier Lead System Engineer i MuleSoft, Sean Smith. 

– MuleSoft Composer sørger for å samle data og automatisere prosesser i Salesforce ved hjelp av klikk – ikke kode. Det gjør at hvem som helst kan gjøre Salesforce til virksomhetens «single source of truth», enkelt bygge automatiserte prosesser, og raskt skape sømløse kundeopplevelser. Prosessene kan integreres og automatiseres på tvers av ulike systemer og organisasjoner, avslutter han. 

Se hele sesjonen fra Salesforce Live for å vite mer om hvorfor merkevarer som Nordic Choice Hotels, Polestar, Philips og Booking.com bruker MuleSoft til å skape sømløse digitale opplevelser raskere.  

Les mer om MuleSoft her, eller kontakt Salesforce om du har spørsmål.

Les flere artikler fra Salesforce