Tikkio

Billettselskapet Tikkio er «myggen i rommet» – og de liker det

Konsert-og festivalarrangøren Momentium var misfornøyd med billettløsningen og startet like godt sin egen. I år går mer enn 100 millioner kroner gjennom Tikkio-systemet.

SYSTEMATISK: Skjermen på Kjetil Aarseths smarttelefon viser noe av førjulsprogrammet av arrangementer der billettløsningen fra Tikkio blir brukt. App-en er også koblet til GPS slik at du kan få opp arrangementer i nærheten der du er.
SYSTEMATISK: Skjermen på Kjetil Aarseths smarttelefon viser noe av førjulsprogrammet av arrangementer der billettløsningen fra Tikkio blir brukt. App-en er også koblet til GPS slik at du kan få opp arrangementer i nærheten der du er. (Jørn-Arne Tomasgard)
EKSTRA

Konsert-og festivalarrangøren Momentium var misfornøyd med billettløsningen og startet like godt sin egen. I år går mer enn 100 millioner kroner gjennom Tikkio-systemet.

  • it-bransjen

GISKE (digi.no): – Vi er jo sunnmøringer, så vi likte ikke å betale ti prosent i provisjon til billettselskapet. Tikkio tar 3-4 prosent provisjon. Vi vet at konkurrenter ser på oss som en brysom lillebror. Det er topp! Vi er en mygg, og alle vet hvor irriterende en mygg i rommet er. Vi har endret bransjen til det bedre.

månedlig

Kr 235
Kr 59 per uke
Kjøp
Én måned gratis
Juletilbud: 700 kr i rabatt første år. Som Ekstra abonnent får du tilgang til 45 eksklusive saker hver uke.
* Tilbud og kampanjer kan ikke kombineres med andre rabatter.
Ubegrenset tilgang til tu.no og digi.no | Historisk arkiv: Teknisk Ukeblad fra 1854 til i dag | Rabatt på konferanser
 

Betal med Visa, MasterCard eller PayPal. Ved årlig periodisering tilbys også bedriftsfaktura.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på ekstra@tu.no
Til toppen