Mobilbransjen må lære opp markedsførerne

Mobilbransjen må ta jobben med å skolere mediebyråene og motivere reklamebransjen til å tenke i nye formater. Først da vil reklame på mobilen bli en inntektskilde av betydning.

Gi bort artikkelen
Kommenter
Varog KervarecVarog KervarecFagredaktør
9. okt. 2007 - 00:00

Dette debattinnlegget gir uttrykk for skribentens meninger. Innlegg kan sendes til debatt@tu.no.

Les mer om:
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Fra usikker student til ombruksrådgiver i bærekraftig byggebransje!
Les mer
Fra usikker student til ombruksrådgiver i bærekraftig byggebransje!
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra