Pengene som skapes av kunder

9 av 10 gründerbedrifter flopper. – Det er en vanvittig ressursbruk

Selvbetjeningen når vi handler på nett har en verdi vi må begynne å måle, mener økonom.

Økonom Tor W. Andreassen mener kundene får for lite kred for verdien av jobben de gjør.
Økonom Tor W. Andreassen mener kundene får for lite kred for verdien av jobben de gjør. (Foto: Lerchendalkonferansen, fotograf: Jens Petter Larsen)
EKSTRA

Selvbetjeningen når vi handler på nett har en verdi vi må begynne å måle, mener økonom.

TRONDHEIM (digi.no): 9 av 10 gründerbedrifter flopper, og 7 av 10 bedrifter er ute av markedet etter 3–5 år etter oppstart. 

månedlig

Kr 235
Kr 59 per uke
Kjøp
Én måned gratis
Juletilbud: 700 kr i rabatt første år. Som Ekstra abonnent får du tilgang til 45 eksklusive saker hver uke.
* Tilbud og kampanjer kan ikke kombineres med andre rabatter.
Ubegrenset tilgang til tu.no og digi.no | Historisk arkiv: Teknisk Ukeblad fra 1854 til i dag | Rabatt på konferanser
 

Betal med Visa, MasterCard eller PayPal. Ved årlig periodisering tilbys også bedriftsfaktura.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på ekstra@tu.no
Til toppen