Fluido og Salesforce

Doblet både omsetning og antall ansatte: Nå blir AI enda viktigere i løsningene de bygger på toppen av CRM-systemet

Erik Aas Johansen, Mette Brubak og Øystein Løvsland i Fluido i Norge.
Erik Aas Johansen, Mette Brubak og Øystein Løvsland i Fluido i Norge. (Foto: Kurt Lekanger, digi.no)
EKSTRA

OSLO (digi.no): Den nordiske systemintegratoren og it-konsulentselskapet Fluido fokuserer utelukkende på den amerikanske CRM-løsningen Salesforce. I løpet av fjoråret vokste selskapets norske avdeling kraftig – blant annet med utviklere og løsningsarkitekter som bygger og skreddersyr spesialløsninger for kundene på toppen av Salesforce.

månedlig

Kr 235
Kr 59 per uke
Kjøp
Én måned gratis
Juletilbud: 700 kr i rabatt første år. Som Ekstra abonnent får du tilgang til 45 eksklusive saker hver uke.
* Tilbud og kampanjer kan ikke kombineres med andre rabatter.
Ubegrenset tilgang til tu.no og digi.no | Historisk arkiv: Teknisk Ukeblad fra 1854 til i dag | Rabatt på konferanser
 

Betal med Visa, MasterCard eller PayPal. Ved årlig periodisering tilbys også bedriftsfaktura.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på ekstra@tu.no
Til toppen