Oslo (NTB): Røde Kors dro i land hele tre priser da årets beste interaktive markedsføringsprosjekter ble hyllet i Oslo torsdag kveld.
Røde Kors vant tre av de prestisjefylte prisene, blant dem prisen Årets Gulltagg. Bak vinnerbidraget «Hørselstest», der målet var å skaffe flere frivillige til Røde Kors-telefonen, står reklamebyrået Try og det interaktive byrået Apt.
1.000 mennesker var samlet i Oslo Spektrum under Gulltagg-utdelingen torsdag kveld. Andre Gulltagg-vinnere var NRK med Harald Eias mobilmarkedsføring «Rubenmann», Norema, SAS og Ringnes.
Artikkelen fortsetter etter annonsen
annonsørinnhold
Fra språkmodell til selvstendig agent: Den tredje bølgen av AI er her
Les også:
- [21.04.2006] Digis søsterpublikasjon vant Gulltaggen
- [14.04.2005] Her er de beste norske nettsidene