Mobilkunde nummer én million fikk 15.000

NetCom rekrutterte nylig kunde nummer én million. Hun fikk utstyr og ringetid for 15.000 kroner. Ikke verst for et selskap som fikk sine muligheter klassifisert som "en snøballs sjanse i helvete"

Mobilselskapet NetCom fikk nylig sin kunde nummer én million. Selskapet hevder i en pressemelding at flere tele-eksperter ga dem samme odds for å overleve som det de ville gitt en snøball i helvete, noe selskapet herved mener å ha motbevist.

NetCom fikk sine første mobilkunder i september 1993, i november 1998 hadde de 500 000 kunder, og nå to og et halvt år senere har de altså et syvsifret antall. Om lag 100.000 av disse kommer fra tjenestetilbydere som leier kapasitet hos NetCom.

Administrerende direktør Barbara Thoralfsson sier i pressemeldingen at de nå ønsker å utvikle flere tjenester, tiltrekke seg enda flere kunder, og få dem til å bruke mobilen enda mere.

Kunde nummer én million heter Julie Bredeveien Uhlen og bor i Oslo (ikke identisk med personen på bildet!). Hun har tidligere vært kunde hos en av konkurrentene, men har nå hoppet over gjerdet til NetCom. Som en markering har hun mottatt en mobiltelefon og ringeminutter verdt 15 000 kroner av direktør Thoralfsson.

Til toppen