CNet, som blant annet står bak News.com, skal nå lansere et kryssmedie-program kalt Launch Pad, som blant annet medfører at besøkende til det teknologifokuserte nettverket kan komme til å møte helside-annonser.
Nettmediene har blitt mer og mer aggressive på annonsefronten etter at pengestrømmen i IT-bransjen begynte å bli preget av en viss tørke. Til og med den tradisjonelt agnostiske og antispons-pregede nyhetstjenesten Slashdot skal innføre store annonser og betalingsløsninger for å dekke kostnadene.
Les også:
iMarkedet plukker opp omstridt annonseformat
Tvinger på deg nettannonsen før artikkelen
Superstor nettannonse solgte tegneserier for 200.000
I Sverige dominerer annonsen artikkelen
24 timers mega-annonse på VG.no
Tvinger på deg nettannonsen før artikkelen
Superstor nettannonse solgte tegneserier for 200.000
I Sverige dominerer annonsen artikkelen
24 timers mega-annonse på VG.no
Artikkelen fortsetter etter annonsen_logo.svg.png)

annonsørinnhold
_logo.svg.png)

NIS2-direktivet og fremtidens sikkerhet: Hvordan tilpasse seg?
Reuters