BEDRIFTSTEKNOLOGI

Nå får flere bruke Inbox

Kommer til nye plattformer.

Bilde: Google
20. feb. 2015 - 10:39

Googles Inbox ble lansert i fjor høst som en måte å «temme» epost-strømmen på. Ved lansering fantes tjenesten på iPhone og Android-telefoner (samt Chrome-nettleseren), og poenget var å kategorisere og ordne epost-opplevelsen på helt nye måter, via kategorier, oversikt over nøkkelinformasjon og påminnelser.

Inbox ble populært, men er fremdeles bare tilgjengelig for brukere med invitasjon.

Likevel bli tjenesten nå betydelig utvidet. Inbox finnes nå nemlig i egne nettbrett-versjoner, for iPad og Android-brett, og kan også nås via Firefox- og Safari-nettleserne.

Inbox skal ikke forveksles med vanlig Gmail, selv om det baserer seg på den samme kontoen. Poenget er å organisere innholdet på en mer oversiktlig og praktisk måte.

Som sagt, man må fortsatt ha invitasjon for å logge seg inn på kontoen, selv om appene kan lastes ned fritt.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.