Telenor, ikke TVNorge, skal ta betalt for Big Brother-dusjen

digi.no begikk en feil i gårsdagens oppslag om Big Brother-dusjen. Det er Telenor som skal tjene penger på dusjingen, ikke TVNorge som vi skrev.

Internett-rettighetene for Big Brother-programmet er solgt til Telenors iCanal-satsing, og det er derfor de som skal eksperimentere med betaltjenester, ikke TVNorge, som kun har senderettighetene til programmet.

digi.no skrev i går om hvordan Internett-seerne skal kunne betale for å få bestemme hvilket kamera som skal stå på, slik at de, om de ønsker det, skal kunne stirre på dusjen eller soverommet i timevis, på bredbåndskvalitet.

- Vi kommer også til å legge ut to director´s cut-versjoner som vi produserer. En vil være gratis, mens den i ADSL-kvalitet vil koste penger. Og vi kommer til å følge deltagerne overalt, så det blir ikke slik at du betale for å få se deltagerne i spesielle situasjoner, presiserer produsent Lasse Hallberg.

Hvor mye tjenesten vil koste, vil bli avslørt om kort tid.

Til toppen